Březen 2012

Assassin's Creed 3 (Trailer)

30. března 2012 v 15:21 | Assassin |  Game Trailer

Assassin's Creed 3

30. března 2012 v 15:18 | Assassin |  Playstation 3 Game
Podle právě zveřejněných informací se třetí plnohodnotné pokračování série chystá nejen na Xbox 360 a PS3, ale také na PC a Wii U. Níže uvedené spekulace o detailech příběhové linie, jménu hlavní postavy a dalších informacích jsou již nyní oficiálně potvrzeny. Zmiňovaná nová generace enginu, na němž AC3 poběží, nese název AnvilNext. Zveřejněn byl i nový trailer, co na něj říkáte?
Na fóru Neogaf se objevil souhrn informací o očekávaném pokračování série Assassin's Creed. Představení třetího regulérního dílu oblíbené zabijácké ságy přinese aktuální číslo časopisu Game Informer. Co všechno jsme se dozvěděli? Nový hrdina, představený už dříve nejprve neoficiálním artworkem a poté obrázkem krabice, se bude jmenovat Connor/Ratohnhake:ton (výslovnost Ra-doon-ha-gay-doo). Jeho otcem je Angličan a má indiánskou matku. V rámci děje si hráči užijí Connorovo mládí na americké hranici, kde byl vychován kmenem Mohawků. Ve střetu s bílými kolonisty bude rodná Connorova vesnice vypálena, a proto hrdina zasvětí svůj život boji proti tyranii a bezpráví. Potvrdil se také Zdeňkův tip z aktuálního hPodu, kde mluvil o tom, že šplhání se může odehrávat také po skalách a stromech - právě tak by to mělo v novém AC být.
AC III využije nové generace enginu Anvil se schopností zobrazit bojiště s velkým množstvím vojáků na obou stranách. Vylepšeny by měly být také detaily obličejů a modely postav. Výrazně pozměněn by měl být bojový systém, který se soustředí na útok a rychlé provádění vražedných pohybů. Co se týká postav, s nimiž se Connor setká, najdeme mezi nimi i George Washingtona. Benjamina Franklina či Charlese Lee, hra je zasazena mezi roky 1753 a 1783 a do měst Bostonu a New Yorku. Cílem tentokrát není jen zavést hráče do určitého období a lokace, ale přímo aby se stal svědkem zásadních událostí dějin. Nicméně stále v pozadí bude stát konflikt mezi asasíny a templáři. Cílem scénáře je vykreslit události realisticky, ne všichni kolonisté budou vyobrazeni jako dobří lidé, ne všichni Britové jako tyrani. Absentovat nebudou ani moderní vsuvky, které se soustředí na lokaci v New Yorku na konci dílu Revelations.
Hra nabídne vedle městských lokací také lokace ve volné přírodě a divočině, mapa "pohraničí" je asi 1,5x větší než celková rozloha Brotherhood. Nepůjde navíc o prázdnou lokaci, bude obsahovat také mise (zároveň zřejmě i prostor pro DLC). V pohraničí budou ležet i menší osady kolonistů a indiánů. Z AC III se také stane trochu lovecký simulátor - budete moci lovit zvířata a prodávat třeba kůže... Zajímavě zní fakt, že se herní lokace budou proměňovat - logicky tam, kde v jednom roce je vojenský tábor, po čase už zůstanou jen stopy stanů a opevnění. Města si prohlédneme také v různých ročních obdobích. Zvláště zajímavá bude zima, kdy se budou vojáci pohybovat pomaleji a brodit v závějích sněhu, řeky zamrznou a Connor bude moci ještě efektivněji využít svých schopností rychle procházet divočinou. Již zmíněné lovení je jednou z činností, která může hráče dostat do vybraného klubu. Tyto kluby (vedle loveckého jich bude ve hře celá řada) budou zadávat hráči vlastní menší úkoly. Herní ekonomika přitom bude založena na směně.
Dílčí informace ve fóru hovoří dále o Desmondovských mezihrách, nové puzzle minihře, rozhraní Animus 3.0 a databázi s komentáři o válce o nezávislost z britského pohledu. Hra nabídne více skákacích úrovní a úkolů. Vrací se také hodnotící systém "synchronizace", jíž si hráči doplňují plněním příběhových i vedlejších úkolů a mohou si tak změřit procentuální míru dohrání. Očekávat můžeme něco na způsob rekrutování dalších asasínů z Brotherhood, ale naopak opakovat se nebudou tower defense vložky. Protože se ve hře hodně cestuje, přijde vhod možnost rychlého přesunutí.
Pokud jde o bojový systém, Connor bude mít jako základní dvojici zbraní - nůž a tomahawk. Z nových pohybů se může pohybovat na vagonech, klouzat pod překážkami a proskakovat okny rovnou na blízké stromy. Zaměřování cílů bude automatické a ovládání se nebude lišit mimo boj a v boji. Cílem je, aby se hráč neustále hýbal, může navazovat pohyby a řetězit zabití. Také lze využít nepřátel jako živých štítů. Ke slovu přijdou i sekundární útoky, například jeden výstřel z pistole před započetím boje nablízko, a když se šarvátka vyvine hodně špatně, pak i sprintovací systém pro rychlý úprk. Redaktoři Game Informeru hodně chválí animace, které podporují hlavní cíl - neustálý pohyb a rychlost akcí.
Assassin's Creed III je největší hrou z produkce studia, má nejdelší dobu produkce od prvního dílu a dvojnásobný rozpočet i počet tvůrců než Revelations. Utajeny zatím zůstávají informace o multiplayerové složce - už tak ale bude něco na slovech o tom, že se nám v podstatě chystá "Assassin's Creed 3.5". Těšíte se také?


L.A. Noire

27. března 2012 v 15:55 | Assassin |  Game Trailer

L.A. Noire: The Complete Edition

27. března 2012 v 15:49 | Assassin |  Pc Games
Detektivku L.A. Noire mnozí PCčkáři majitelům konzolí záviděli. A měli proč. Dobrodružství sympaťáka Cole Phelpse z Los Angeles čtyřicátých let minulého století totiž sklízelo vysoká hodnocení pro svou originalitu, chytlavý příběh a báječnou hratelnost. PCčkáři se jej nakonec přece jen dočkali. Společnost Rockstar oznámila v červnu port pro PC, který se téměř po půl roce už nachází na pultech obchodů. Jak kvalitní práci odvedlo studio Rockstar Leeds, autoři konverze L.A. Noire pro osobní počítače?
Tradičním problémem portů konzolových her na PC je ovládání a nejinak tomu bohužel je i v případě L.A. Noire. Ovládání myší není přesvědčivé. Přitom pro hru takových rozměrů je velmi důležité, a to ve všech činnostech, které vás čekají. Jako člen LAPD se musíte bleskově pohybovat po městě, a to jak pěšky (honičky se zločinci jsou na denním pořádku), tak v autě, kdy mnohokrát stíháte ujíždějící lumpy. V těchto případech spolupráce klávesnice a myši (pohyb nebo jízda autem klávesami WASD) funguje bez problémů, k čemuž přispívá také zjednodušený jízdní model.
Horší chvíle přijdou v případě přestřelek a boje beze zbraní. Samotné střílení není problém, zaměřování myší je pochopitelně přesnější než na gamepadu. Ovšem komplikace nastávají, když se chcete krýt za překážkami. Hrdina se často schovává z jiné strany, než je potřeba a mnohokrát se tak nepřátelům nešikovně odhalí. Jen díky jejich neschopnosti ihned nezemřete. A když už zemřete, můžete vše snadno zopakovat z posledního automaticky uloženého checkpointu. Nepříliš intuitivní jsou rovněž rvačky, s nimiž se setkáte ještě častěji než se střelbou. Obyčejné férovky jsem hlavně zpočátku musel několikrát opakovat, protože Cole neposlouchá tak, jak by bylo záhodno.
Nejvíce starostí s ovládáním způsobí jinak skvělá adventurní část, tedy fáze, kdy chodíte po lokacích, hledáte důkazy a zkoumáte je, případně řešíte různé logické úlohy. Pohyb je sice v pohodě a i díky různým nápovědám celkem snadno najdete většinu stop. Trochu frustrující je ale jejich detailní ohledávání, kdy musíte předmět různě naklánět tak, abyste zaostřili na konkrétní indicii. Ovládání myší není ideální ani u některých puzzlů - v jednom z prvních případů třeba sestavujete trubky na určená místa. V neposlední řadě pak musím zmínit zápisník, v němž se pohybujete dost těžkopádně. Ovládání myší a klávesnicí je celkově prostě poněkud krkolomné, byť se dá zvládnout. Určitě se ale vyplatí investovat do gamepadu, jestliže jej ještě nemáte.
Druhým velkým tématem, které konverze z konzolí automaticky provází, je grafika. Autoři vedle podpory stereoskopického 3D slibovali také vylepšení textur a celkového obrazu, bohužel to prakticky není znatelné. Grafiku je téměř totožná s konzolemi, které už dnes v tomto ohledu před moderními PC zaostávají. Grafická stránka rozhodně není špatná, nelze jí upřít stylovost a noir atmosféru, k níž přispívá i skvělá hudba. Pokud ale začnete různá místa nebo předměty zkoumat zblízka, odhalíte mizerně zpracované textury. Při přiblížení jsou odpudivé hlavně mrtvoly, a to ne kvůli jejich rozkladu, nýbrž pro špatné zpracování a kostičkované stíny. Úplně se nezdařila ani optimalizace, PC verze pro plné detaily vyžaduje velmi slušný stroj.
Přes některé slabší části hra zaujme svou prezentací natolik, že ji asi dlouho nedostanete z paměti. Naprostým balzámem pro oči totiž jsou obličeje postav. Použitá technologie MotionScan pomohla k evoluci, kterou poznáte hned po prvním rozhovoru se svědkem či podezřelým. Mimika a gesta jsou velkým posunem vpřed pro celý herní průmysl a navíc mají v L.A. Noire jasné místo - pomocí chování musíte odhadovat, zda vyslýchaný lže nebo mluví pravdu.
Přesto použití této technologie a skvělá práce herců nejsou hlavním důvodem, proč si hru pořídit. Hlavní motivací je nepochybně skvělý scénář, který se projevuje jak u jednotlivých případů, tak u celkové dějové linky, kdy se z obyčejného pochůzkáře vypracujete až na uznávaného detektiva. L.A. Noire je v tomto ohledu výtečným počinem, jenž má ve verzi na PC ještě větší rozměry. Hra je totiž prodávána v kompletní edici, což znamená, že jsou k ní připojena také všechna dosud vydaná konzolová DLC. Získáte tak 5 atraktivních případů navíc (Nicholson Electroplating, Reefer Madness, The Consul's Car, The Naked City a A Slip of the Tongue), což znamená zhruba pět hodin další zábavy. Produkt sedmileté práce dnes již zrušeného australského Teamu Bondi na PC ještě nabobtnal a nabízí dlouhý a propracovaný příběh, který lze ještě zčásti prodloužit možností plnit náhodné mise, hledat ukrytá auta a objevovat památky.
Už z naší obsáhlé recenze konzolové verze pravděpodobně víte, že L.A. Noire je hrou, jakou jsme tu ještě neměli. Společně s Colem Phelpsem prožijete dlouhé detektivní dobrodružství, které má vynikající atmosféru, slušné tempo a přitom se nespoléhá na přehnanou akční složku, ale spíše na neméně důležitou policejní činnost - detektivní vyšetřování. Když váš šéf ohlásí, že policisté nalezli další mrtvé tělo, budete vždy potěšeni. A právě v tom tkví hlavní kouzlo L.A. Noire, které nezkazí ani problémy, jež postihly verzi pro PC.

Odkaz ke stažení této hry na Pc (100% Funkčnost) :

Čeština :

Crack :
http://www.ulozto.cz/xpKxn5d/l-a-noire-skidrow-crack-only-rar

!! DŮLEŽÍTÉ!! :
1.Nainstalujte hru do složky neobsahujicí mezery
2.Zkopírujte vše ze složky crack do složky z hrou
!! V cracku otevřete final/pc a také tyhle soubory nakopírujte do adresáře se hrou (do stejné složky!!
3.Nainstalujte patch
4.Odpojte internet
5.Spusťte hru
6.Vztvořte offline profil
7.Hrajte



Need For Speed The Run

26. března 2012 v 17:53 | Assassin |  Pc Games
Need for Speed bylo v posledních deseti letech (bože, jak to letí) hlavně o citoslovcích. Bum, prásk, cink, vžum, squííík. Jako legrační zvukový komiks tahle pomyslná slova dlouho doprovázela dění na obrazovce, které opravdové závodění spíš jen parodovalo a přepálenými efekty si pomáhalo k předstírané dokonalosti. Léta bylo Need for Speed také o nablýskané přehlídce dětských angličáků. Jen do sběratelských pidiaut se přece člověk nedostane, pravda? Need for Speed bylo vlastně dlouho o kočičím zlatě. O arkádě, která svítila a řinčela, dokud se u ní nezačali nudit i ti nejméně nároční šoféři.I hltoun se prostě přejí, a proto EA v loňském záchvatu sebereflexe nechalo vyrobit Hot Pursuit - sice neoriginální, leč důstojný návrat k mechem zarostlé klasice, a se značkou Need for Speed to najednou vypadalo skvěle. Gaučaři kupovali solidní arkádu a mistři zlámaného volantu volili parádní okruhový Shift. Skoro tu vznikla pěkná tradice. Místo jedné hry začaly ročně vycházet hned dvě s potenciálem pobavit oba tábory. Bohužel, cosi se zvrtlo. Dnes recenzované NFS: The Run naznačuje, že díky Shiftu má arkádové NFS nakročeno spíše k alibismu, než k trvalé kvalitě.
To účelové využití kontrastu mezi letitou arkádou a novějším skoro-simulátorem je poznat hned na první otočení klíčku. Shift má pohled z kokpitu, nechá hráče nastavit podvozek auta i deadzone volantu, přinutí ho na dráze taktizovat, zuřit, potit se a možná i modlit, a to je dost na to, aby arkádová větev mohla spekulovat. Proč by měla nabízet něco, co má ten druhý mnohem lepší? Proč si třeba hrát na simulaci, když se kamera v zatáčkách tak pěkně třese? Nebo proč studovat geo snímky, když v arkádě nikdo po reálných silnicích jezdit nechce? A proč se mazlit s technologií, když většina majitelů high-endových PC za hry neplatí? Need for Speed: The Run má argumenty skoro na všechno. Jen u některých otázek tápe. Bohužel těch docela důležitých. Je zábavné? Éé... Je hodnotné? Úú.. Je velké? Pfff. Zase ta citoslovce.
Na první pohled je Need for Speed: The Run hrou typicky arkádovou, které by člověk mohl odpustit pytel věcí a těšit se na relax s gamepadem v ruce a na jízdu v zákrutách dle mantinelového zákona. Už ale fakt, že vedle klávesnice Run nedetekuje gamepad, nýbrž dost nepochopitelně volant, vypadá podezřele. Copak to na nás zkouší? Dívat se zezadu na plovoucí angličáky a kroutit u toho volantem? Vždyť je to nesmysl. A Run překvapuje i dál. Pokud by v něm třeba někdo hledal showroom, kde si závodník vybírá barvičky, křídla, spoilery, otáčí auta na pětníku a otvírá jim kapotu, tak by ho hledal marně. Garáž tu není potřeba, Run tuning nemá a nemá ani nic dalšího, co s prací u ponku souvisí. Nehospodaříte v něm ani s žádným rozpočtem, auta se tu nekupují, jenom odemykají za achievementy. Takže v jakémsi improvizovaném carlistu si procvakejte statické modely těch pár bouráků, z nichž asi tak tři čtvrtiny na začátku nemůžete mít, a už jeďte. Huhůů…
Než ale padne startovní výstřel, nové NFS ještě stihne popřít i spoustu dalších vlastností, které ze závodních arkád obvykle dělají velké hry. Neexistuje tu dokonce ani kariéra. Run se prostě rozhodlo udělat závody jinak a místo kampaně, kde honíte auta pro peníze a lepší výbavu, nachystalo "Příběh". Ano, příběh. Prostě story. Motoristickou odyseu. A jakou! Obsahuje třicet zbytečných vět, několik nicneříkajících cutscén, nemá pořádný začátek ani konec, vlastně nemá vůbec nic a přepokládaný koncept jednoduššího Drivera úplně ruší. Stejně tak se oproti očekávání rezignovalo na "vystoupení z vozu", které autoři v trailerech dlouho vyzdvihovali, ale ve finále jde o úplnou marginalitu. Z Runu se nakonec puťák nestal, v celé hře jsou pouze dvě krátké pěší mise s interaktivními filmečky, kde hráč mačkáním správných tlačítek ve správnou dobu volí dobré nebo špatné skripty a vlastně bohudík, že tahle bublina splaskla. Run totiž není o příležitostné first person akci, ale o primitivním dětském puzzle. Autoři asi věděli, proč tuhle pitominu nerozvádět.
Na úvod docela sprcha. Naštěstí po závodní stránce už nelze novému NFS mnoho vyčítat. Ústřední herní mód je pojat jako velká cesta skrz USA od západu na východ a tady se hra cítí v kramflecích. Autoři velmi dobře využili obrovskou přírodní rozmanitost severní Ameriky, a tak při jízdě ze San Francisca do New Yorku takřka v klipovém střihu projíždíte Údolím smrti, coloradskými horami, chráněnými lesoparky, úrodnými rovinami a downtowny velkých měst. A je vám dobře. Tohle se vskutku povedlo, skladba tratí a jejich ztvárnění je vynikající. Kluzké výjezdy a sjezdy po zasněžených silničkách nadchnou hazardéry, okrová idylka z podzimních serpentin dojme romantiky a průjezd zasmogovaným hvozdem, kvůli němuž snad EA natáčela v Mostě, strhne pozornost každého. Prakticky každá trať dává vzpomenout na první díly NFS, kde se autoři designem mohli opravdu chlubit, což už tu dlouho nebylo. Ani na finální misi v New Yorku nezapomenu. Na ní by se designérští študáci mohli učit. Nevím, co mě v dalším životě ještě vyděsí, ale blížící se kužel světla od lokomotivy za mými zády to už doufám nebude. Takhle se vyrábí herní adrenalin!
Kampaň s neohroženým jezdcem napříč Amerikou je v The Run bravurně zvládnutá. Je dynamická, rychlá, adrenalinová, je to prostě parádní fofr kontinentem a i když soutěžních módů, které se cestou povinně střídají, není zrovna mnoho, tak alespoň svojí náplní obstojí. Do hlavy se vryje hlavně první seznámení s takzvaným Battle Race. Na mokré silnici v horských serpentinách je třeba ve stanoveném čase předjet rivala a pak před ním ještě nějakou chvíli vydržet. Neskutečně mě bolely prsty od drcení šipek, abych nedostal hloupý smyk. A zase jsem si vzpomněl na nejstarší Needy. Jsem holt motodědek.
Bohužel, celý příběh o Jackovi a jeho americkém tripu končí po dvou hodinách čisté hry. Štípněte se. Tvrdím, že takhle krátká kampaň by se v jedenáct let starém Porsche Unleashed neukázala, popřípadě by se hrála jako jeden z doplňkových módů, asi jako Factory Driver. Ale dnes? Dnes se kolem dvouhodinové taškařice nikdo nestydí postavit celou hru, a jestli někdo pátrá v rozdílech mezi historií a současností herního byznysu, pak právě tohle může být jedna z trefných charakteristik. Když dokončíte "velkou jízdu", zbývají už jen oddělené singleplayerové mise, kde pozotvíráte zbytek aut, a pak multiplayer. To je opravdu málo.
NFS: the Run má prostě upřímnou snahu bavit, ale nevydrží déle než od snídaně do oběda. A hádám, že jakékoliv natahování by hru úplně odstřelilo, začala by se opakovat, autorům prostě nezbyly nápady, anebo je povinně schovali pro podzim 2012. Že je Run určen k rychlé bezmyšlenkovité spotřebě, jde poznat také z jeho technické úrovně, kdysi pro značku Need for Speed typicky vysoké. Grafika Runu sice potěší přírodními scenériemi a mnoha efekty, třeba sprašující se písek na poušti je vskutku zážitkem, nicméně grafická kvalita hry je spíše průměrná a ve městech pak v rámci PC platformy až vyloženě nepěkná. Rozplizlé textury domů a nepřesvědčivé nasvícení dávají vzpomenout i na osm let staré Underground. A antialiasing ať ve hře raději nikdo nehledá. Není tu, stejně jako klíč k zamčenému frameratu na třiceti snímcích. Říkal tu někdo zpropadený port?
Zahráno a odinstalováno, The Run je průměrná hra. Na jedné straně ji drží pěkný design tratí, jinak je ale obsahově chudá, technicky mdlá, a když se snaží o nový nápad, vyrobí šaškárnu. Člověka ani nerozčiluje, že v The Run vůbec nepozná rozdíly v chování aut, nebo že tu místo originálního soundtracku zase hraje MTV. To by spadl z vážně vysoké višně. Ale jestli mu vadí, že tahle hra díky existujícímu Shiftu získala alibi na lacinost, tak mu to nevyčítejte.

Odkaz ke stažení této hry na Pc (100% Funkčnost) :

Sniper Ghost Warrior (Trailer)

26. března 2012 v 16:47 | Assassin |  Game Trailer

Sniper Ghost Warrior

26. března 2012 v 16:43 | Assassin |  Pc Games
Společnost City Interactive připravila pro všechny příznivce akčních her výborně vyhlížející titul, jehož název zní Sniper: Ghost Warrior. Už samotný název hry prozrazuje, kdo zde bude plnit hlavní roli. Děj této hry se bude odehrávat na fiktivním jihoamerickém ostrově Isla Trueno, kde se vlády chopila armáda. Vaším úkolem zde bude za pomoci své speciální zbraně likvidovat jednoho protivníka za druhým. Užijete si ale i souboje na blízko. Pozitivem je i přítomnost multiplayeru a to až pro 16 hráčů.

Odkaz ke stažení této hry na Pc (100% Funkčnost) :

Re-Play 2s11

25. března 2012 v 13:33 | Assassin |  Re-Play