Únor 2012

Re-Play 2s07

27. února 2012 v 18:00 | Assassin

Devil May Cry 5 (Trailer)

27. února 2012 v 17:51 | Assassin |  Game Trailer

Devil May Cry 5

27. února 2012 v 17:50 | Assassin |  Playstation 3 Game
Capcom na Tokyo Games Show 2010 právě oficiálně oznámil další díl ze série akční 3rd person adventury Devil May Cry. Chystaný díl prozatím nese název DMC a je ve vývoji u týmu Ninja Theory pro PlayStation 3 a Xbox 360 - očekáváme i PC verzi.
Tvůrci si myslí, že je prozatím brzo mluvit o samotném datu vydání. Nicméně proradili, že nový Devil May Cry bude temnější a brutálnější a slibují, že si hráč bude moci definovat různé volby v samotném příběhu. Stále však zůstává nejasná hranice dobra a zla, která se tentokrát přesune do duplicitního světa (Limbo City), v němž hlavní hrdina Dante prahne po pomstě a k dispozici bude mít spoustu střelných a sečných zbraní. Podle traileru (prozatím není k dispozici) se podíváme také do jakéhosi blázince a bojovat budeme proti všelijakým stvůrám a robotům. Těšíte se? My rozhodně ano!



Deus ex Human Revolution

24. února 2012 v 10:16 | Assassin |  Pc Games

Adam Jensen systematicky likviduje jednoho uniformovaného muže za druhým, postupuje při tom dál do nitra policejní stanice, a když potřebuje krytí před nepřátelskou palbou, zvedne kovovou bednu, přenese ji o pár metrů dál a v mžiku se za ni schová. To sice není cesta, kterou by zvolilo moje hráčské já, ale jde o první ze tří, které nám budou předvedeny v rámci představení třetího Deus Ex. Máme za sebou úvodních pět minut a Adam zhruba dvakrát tolik mrtvol, ať už je "vyrobil" futuristickým revolverem, za jaký by se nestyděl ani blade runner Deckard, nebo brutálními útoky tělo na tělo. Prásk! Najednou mi to docvakne. Vždyť hra neustále přepíná mezi pohledem první a třetí osoby!To samozřejmě není žádná nová informace, ale zatímco na papíře se jí šlo jistě právem obávat, v praxi mi trvalo, než jsem si přítomnost kamerových skoků vůbec uvědomil. A nedošlo k tomu proto, že bych snad upadal do transu při každém zjevení slov "Deus" a "Ex" - veteráni jedničky musí mít s Human Revolution už z principu problém, protože nevzniká pod taktovkou původních autorů, tedy Harveyho Smithe a Warrena Spectora. Jediný z klíčových členů staré gardy, který k ambicióznímu a v podstatě velice drzému projektu montrealské pobočky firmy Eidos alespoň z dálky přičuchl, byl libretista Sheldon Pacotti a ten se novému týmu vyloženě vnutil, protože nesnesl představu, že by někdo zprznil legendu. Povědomá obava.
Takže zírám na Jensenovu variaci na Viktora Čističe a v hlavě mi neurony pobzukují tichou radostí. Všechno do sebe zapadá. Pohled vlastních očí, díky kterému se lze do virtuálního prostoru ponořit zdaleka nejlépe. Krytí za překážkami, díky kterému je boj přehledný a vizuálně poutavý. Hudba, která se náladou velice blíží trackům Alexe Brandona. A to jsme pořád ještě ve fázi, kdy hrdina používá hrubou sílu. Jak se dojem promění, když Adam zapojí kromě svalů a nábojnic také schopnost z nejpokročilejších, řeč?
Nepadne jediná rána. Nikdo nezemře. Proběhne emocionální scéna mezi dvěma starými známými, ale její vnitřní náboj je zrazován alfa kódem hry - mezi větami v rozhovoru jsou nepřirozeně dlouhé pomlky a výrazové prostředky postav působí příliš strnule a mechanicky. Netřeba spekulovat, jestli je na vině PS3, na které demo běží; do jara příštího roku, kdy má Human Revolution doputovat na trh, času dost. Tady v Kolíně nás ale hodiny tlačí dopředu a zbývá ukázat si poslední z možností, jak splnit úkol na policejní stanici.
S mazaným přístupem se otevírá svět, který nelze vysledovat z ukázek cílených na masy akčních hráčů. Adam skáče do inventáře, montuje výbušnou hlavici na minu, kterou následně připevní na dveře a odpálí je. Nepospíchá a ověřuje si pozice policistů skrze rentgenové vidění. Odposlouchává jejich tlachání a mezi zjevně poučeným novinářským publikem to lehce zašumí, když se ozve jméno "Manderley". Load zpátky před stanici, v postranní uličce přistrčit bednu pod požární žebřík (Ton Hotel, vzpomínáte?) a po něm nahoru ke dveřím, které hlídá elektronický zámek. Jak ho obelstít?
Hackovací minihrou! A i tady se blýská na zajímavé časy: hlavní designér Jean-François Dugas obšírně vysvětluje její pravidla a bez zapírání přiznávám, že někde mezi zmínkou o mainframe, která monitoruje neověřené přístupy, a využitím virového softwaru, se naprosto ztrácím. Adam za sebou naštěstí nemá třetí den beze spánku a tak mu překonání zabezpečení - poté, co povýší příslušné schopnosti - zabere jen chvilku. Dostává se dovnitř a míří tak k cíli zcela jiným vstupem. Poslední překážku představuje laserová past a detektor, který ji vypne jen v přítomnosti autorizované osoby. Adam si počíhá na kolemjdoucího strážníka, omráčí ho a bezvládné tělo protáhne detekčním rámem. Voilà!
Živá ukázka končí a novinářům svítí páteční únavou zarudlé oči. Co jsme právě (možná trochu rozmazaně) viděli je bez debat jedním z vrcholů Gamescomu a nelze než doufat, že hra je podobně otevřená i mimo kontrolované hřiště novinářské akce. Později nám ale Dugas potvrzuje, že právě hráčovu naprostou svobodu přejal tým jako svou mantru. Dobře totiž ví, že volnost pohybu i akce je středobodem všeho, co představuje značka Deus Ex. Však vás také Human Revolution bude po vzoru prvního dílu za zvědavost a chuť nakouknout za každý ve stínu schovaný roh odměňovat body, kterými "platíte" za vylepšení Adamových schopností.
A pokud by snad někde v podvědomí stále ulpíval zbytek pochybností, stačí Dugasovi zcela mimoděk zmínit Annu Navarre, chudáka Gunthera nebo také fakt, že kromě předvedených cest existují v dané misi další dvě extra skryté a... jsme definitivně doma. Tihle lidé moc dobře vědí, čím vším byl pro přemýšlivého hráče Deus Ex, a zároveň nehodlají předstírat, že od té doby neuběhlo celé desetiletí a neproměnil se nejen herní, ale především skutečný svět.

Odkaz ke stažení této hry na Pc (100% Funkčnost) :

Bugatti Veyron 16.4

20. února 2012 v 22:01 | Assassin |  Auta
Bugatti Veyron 16,4 je nejvýkonnější sériově vyráběný automobil na světě. Je pojmenován podle automobilového závodníka Pierra Veyrona, který v roce 1939 vyhrál závod 24 hodin Le Mans s vozem Bugatti 51A.[1] V roce 2005 vytvořil světový rychlostní rekord v kategorii sériově vyráběných vozidel o hodnotě 407,16 km/h. Akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a z 0 na 300 km/h za 17 sekund. Délka 4 465 mm, šířka 2 000 mm, rozvor 2 710 mm, vysoký 1 204 mm a pohotovostní hmotnost je 1 888 kg. Na podzim roku 2007 byl rychlostní rekord překonán vozem SSC Ultimate Aero TT, který dosáhl rychlosti 412,23 km/h a Barabus TKR, který dosahuje rychlosti 435 km/h. Jeho design vytvořil a odpovídal za něj designér slovenského původu Jozef Kabaň.[2] Od roku 2008 se vyrábí i verze Grand Sport, což je Veyron s odnímatelnou střechou (karoserie targa).
Produkční automobil byl představen na autosalonu ve Vídni v roce 2005, sériová produkce začala v září téhož roku.[3]
Za velkými koly se ukrývají unikátní keramické brzdy. Při sešlápnutí brzdového pedálu pomáhá ABS a při rychlosti vyšší 200 km/h se vysouvá přítlačné křídlo na zádi, díky čemuž dokáže Veyron zabrzdit z 400 km/h za necelých 10 s. Motor je vidlicový šestnáctiválec do W, má zdvihový objem 7 993 cm³, dosahuje 736 kW (tj. 1 001 koní) při 6 000 ot./min a nejvyšší točivý moment 1 250 Nm je k dispozici mezi 2 200 a 5 500 ot./min. Převodovka DSG byla vyvíjena společně s firmou Ricardo a má sedm rychlostních stupňů. Pohon všech kol je zajišťován pomocí mezinápravové spojky Haldex umístěné u přední nápravy.
Rekordní hodnoty se týkají také spotřeby a ceny. Ve městě má Bugatti Veyron spotřebovat 40,4 l/100 km, mimo město 14,7 l/100 km, kombinovaná spotřeba činí 24,1 l/100 km. Těmto hodnotám odpovídají také gigantické emise CO2 960 g/km ve městě, 350 g/km mimo město a 574 g/km v kombinovaném provozu. Teoretický dojezd se stolitrovou palivovou nádrží činí jen o málo více než 400 km, v praxi to však bude asi ještě méně.
Přesto, že cena vozu je více než jeden milion eur, je o automobil velký zájem. Těchto vozů se vyrábí pouze 75 ročně[4] , proto je čekací doba velmi dlouhá. Jeden z vozů už si koupil i Čech
Z důvodů exkluzivity vozu bude vyrobeno pouze 300 ks, což znamená, že kvůli velkým problémům a průtahům při vývoji vozu (problémy s přítlakem přední nápravy, vůz se při vyšších rychlostech nedokázal udržet na silnici) na výrobě Bugatti nevydělá ani euro, jeden vůz totiž stojí cca 1 000 000£, výroba ale stojí pětkrát tolik. Jedná se o jeden z nejztrátovějších projektů supersportovních vozů.[6][5]
V pořadu Top Gear byl Veyron nejprve prohlášen za Auto roku 2005 a Auto snů roku 2005[7] a na konci roku 2009 byl vyhlášen automobilem desetiletí (2000-2009).
Od roku 2010 se vyrábí i verze Super Sport, s maximální rychlostí až 431 km/h (elektronicky omezena na 415 km/h), která byla vyrobena v 30 kusech.

Re-Play 2s06

20. února 2012 v 21:52 | Assassin |  Re-Play

DeadlyGame Vzhled

20. února 2012 v 19:03 | Assassin |  Ostatní
Navrhněte nám nový vzhled stránky DeadlyGame. Napište do komentářů název filmu nebo hry , který se vám libý a mi vybereme nejlepší návrh. Pokud bude váš komentář vybrán, tak se pokusíme podle toho udělat nový vzhled DeadlyGame.


Audi Q7

17. února 2012 v 14:45 | Assassin |  Auta
Audi Q7 je luxusné SUV od spoločnosti Audi. Q je nový rad modelov Audi, ktorý sa nachádza medzi modelmi A6 a A8. Je vyrobené na platforme VW Touareg a Porsche Cayenne. Je vyrobené podľa konceptu Pikes Peak a je viac zamerané na off-road ako Touareg. Tento model bol predstavený v roku 2005 na Los Angeles Auto Show. Audi Q7 sa montuje v závode Volkswagen Slovakia v Bratislave.
V roku 2005 sa ponúkal model Q7 s dieslovým V6 a s benzínovými V6 a V8. Motory sú dopĺňané 6 stupňovou automatickou prevodovkou Tiptronic. V nasledujúcich rokoch bude ponuka doplnená o motory 4,2 V8 TDI a V10 FSI.
Motory

Dieselové
3.0 TDI - 171 kW / 233 k
4.2 TDI - 240 kW / 326 k
6.0 TDI - 368 kW / 500 k

Benzínové
3.6 FSI - 206 kW / 280 k
4.2 FSI - 257 kW / 350 k